Hi, i'm RED. I like to having fun and meeting new friends. I like crafts,music,movies AND, i'm a BIG Three Stooges fan ( nyuk..nyuk..nyuk..) I like to chat in my games. Everyone calls me RED. =))
(esconder) Se procura uma mensagem mais antiga de um dado utilizador clique no seu Perfil e use a opção "mostrar mensagensdeste utilizador", no topo da página. (konec) (mostrar todas as dicas)