I use Firefox now and much prefer it to IE. It does import your bookmarks.
I thought there might be a few problems with a Yahoo toolbar (they say as such) but mine works perfectly.
(esconder) Se está interessado no progresso de um torneio em que participa, pode discuti-lo com os seus adversários no fórum desse torneio. (HelenaTanein) (mostrar todas as dicas)