Flake: Mno mama chtěla ráno vist na houby, takže by bylo fajn, když bych byl někdy doma tak, abych se na to ještě cca do osmi stihl krapánek vyspat....
Modificado por Flake (16. Setembro 2005, 20:15:10)
Takze: Kdo jede z Olomouce, nech se dostaví zítra v 10:00 na olomoucké hlavní nádraží, jede nám to 10:26 a v Praze jsme v 13:44 .... Mohla by vyjít množstevní sleva :))
(esconder) Jogue um jogo em tempo real com um adversário que esteja online. Para o conseguir ambos devem seleccionar a opção "Jogar e ficar nesta página" como opção por defeito e depois refrescar a página com a tecla F5! (TeamBundy) (mostrar todas as dicas)