Ne ne, lepsi je soucet, protoze kdyz nekdo hraje jen jednu hru a ma tam 2300 BKR, neni to lepsi hrac, nez ten ktery ma nekdo osm her 1000 - 2000 BKR. Ale proc to neudelat oboji! Soucet i prumer :-)
Tak me napadlo nahlidnout zas jednou do diskusnich klubu a vidim ze se tu hodne zmenilo :-) Akorat bych byl pro zvetseni okna pro psani zpravy, tak 100% na sirku a deset radku na vysku. A taky by mohla mit kazda hra svuj diskusni klub.
(esconder) Utilize o Bloco de Notas para ver como vai ficar a descrição do seu Perfil com tags HTML antes de submeter um novo (Só para membros com inscrição paga) (rednaz23) (mostrar todas as dicas)