Hello, i am Luza and the daughter of diogenysos ;-). I am new in the internet and i can write a little in german and a little better in spanish language. Now i start playing ludo, but soon my daddy will teach me chess and some more games. I live on lanzarote, and you can watch some photos @ www.cyberculture.de/luza_und_dio/index.html
(verberg) Indien u niet wilt dat andere spelers kunnen zien wat u aan het doen bent op de site, dan kunt u de mantelmodus inschakelen via uw instellingen (dit is alleen mogelijk voor betalende leden). (pauloaguia) (laat alle tips zien)