Fencer: Mam zajem si predplatit clenstvi. (20 sachu najednou uz je na me opravdu zalostne malo, takhle tisic odehranych her jen tak nenazenu. :)) ) Jak to cely probiha? Zaplatim prevodem penize na ucet, napisu tam svoje ID, a dal se bude dit co? Za jak dlouho mi bude povyseno clenstvi?
(verberg) Indien u niet wilt dat andere spelers kunnen zien wat u aan het doen bent op de site, dan kunt u de mantelmodus inschakelen via uw instellingen (dit is alleen mogelijk voor betalende leden). (pauloaguia) (laat alle tips zien)