Právě mi napsal tenuki v naší společné hře, potom, co jsem mu snědl myš ve vodě myší z břehu, že to je tah proti pravidlům a že prý z pravidel vyplývá, že myšák stojící na břehu by myšáka ve vodě sníst neměl. Co si o tom myslíte ?? Já myslím že je to blbost, protože pravidla se o této situaci nezmiňují, takže je to povoleno.
(nascondi) Se guardi regolarmente soltanto alcuni dei forum puoi aggiungerli all’elenco dei forum preferiti andando alla pagina del forum e quindi cliccando “aggiungi ai miei forum preferiti”. (pauloaguia) (mostra tutti i suggerimenti)