I want to be a Master Student, learning new chess info, and sharing that info with others. And then I want to master what I learn. Read about local chess with a global perspective at http://shahrukh.blogspot.com
(Cacher) Vous pouvez utiliser quelques simples commandes HTML dans vos messages ou, pour les abonnés, utiliser aussi l'Editeur de Texte Enrichi. (pauloaguia) (Montrer toutes les astuces)