jag är fransyska , jag är en glad person som är passonerad av hästar, natyren, retaurang , resor osv....jag söker efter vänner ...., jag är en romantisk person..... jag är lite blygg och skyggoch
(kaŝi) Kiam vi movas en ludo, vi povas elekti kio aperu poste, elektante la koncernan opcion en la listo apud la butono 'Sendi'. (pauloaguia) (Montri ĉiujn konsilojn)