Herkese merhabalar..satranç oynamaya yeni başladım ve bu kadar geç keşfettiğim için çok pişman oldum.Sitres atmak için ve zeka parlatmak için bire bir. eni başladığm için beni küçümsemez ve benimle oynamak isterseniz buralardayım:) Herkese iyi eğlenceler..
(kaŝi) Ĉu vi volas ludi pli da ludoj, sed malfacilas decidi kiuspecan ludon komenci? Aliĝu turniron kun hazarda ludspeco. (pauloaguia) (Montri ĉiujn konsilojn)