Joueur de Club Joue en National 3 et 1ère division FSGT 2ème au national FSGT à Paris en mai 2008 Vainqueur du tournoi des générations au Vésinet le 16 novembre 2008. Vianqueur du tournoi des générations 2009 par équipe
(hjem) Hvis ikke du vil at andre spilere skal se hva du gjør kan du velge usynlig modus under Innstillinger. Dette gjelder bare for betalende medlemmer. (pauloaguia) (Vis alle tips)