me gusta humillar a mis oponentes , mejor dicho me gusta derrotarlos a esos q' dicen ser expertos los q' cren q' nadie los puede vencer . nunca me doy por vencido
(hjem) Hvis du alltid vil bli varslet om det siste innlegget i et forum: Du kan motta innlegget i nyhetsprogrammet ditt ved å klikke på RSS-logoen øverst til høyre i hvert forum. (pauloaguia) (Vis alle tips)