Ja nechapu co vsichni s tema xp-ckama delate ? Mam je xod doby co jsem si je splasil , 3 mesice od uvedeni a furt slapou jak hodinky a ani jednou mi nesleteli a to na nich obcas delam velky kraviny
Mel jsem tam predtim jen codec all in one . A pak starsi nimo balik . Media player 10 mi hlasi , ze jeden nebo vice kodeku chybi k prehrani . Bs player novejsi ? Zkusim sosnout
Lui : presneji je to jedno avicko Co mam od kamose , kdyz to spustim v bsplayeru tak mi obraz jede a zvuk ne . Zkusil jsem sosnout balik codec all in one . Ale je to porad stejne .
(hjem) Spill et spill i "real time" med en motspiller som er online! For at dette skal være mulig må både du og motspilleren velge "Flytt, og bli stående" som fast valg, og så laste siden på nytt med F5-tasten. (TeamBundy) (Vis alle tips)