Tanein: no,nedělám.....Míša potřebuje pak sem,do Havru kvůli papírům,už je definitivně Neratovičanka víš,takže bychom jeli všichni v pátek z5 a já si vystoupím v Olomouci no..uvidíme,neslibuju
(hjem) Lei av å bruke 2-3 klikk for å komme til en spesiell side? Betalende medlemmer kan legge den til på sin kontekst-meny. (pauloaguia) (Vis alle tips)