Krecik: Pravda , škoda že chessik neni hloupej a nedal si ty kloboucky(nebo jak se tomu rika)stejne jako v ty hre co vyhral na 4 tahy ,jinak bych vyhral na 1 tah
(hjem) Har lyst å spille flere spill, men klarer ikke å bestemme deg for hvilke spill du har lyst til å spille? Bli med i en turnering med tilfeldige spill. (pauloaguia) (Vis alle tips)