Greetings from Serbia fellow players! :) I like faster games. Timezone GMT +2 Yahoo-id:ralke81 (www.meebo.com - great browser-based IM prog.) I like to play: Chess, Go, Pente, Japanese and Chinese Chess, Amazons....
(verberg) Geen zin meer om voor elk potje Zeeslag of Spionage steeds weer alle stukken te moeten plaatsen? Ga dan naar Spelbouwers om daar een paar van uw favoriete beginopstellingen voor toekomstig gebruik op te slaan. (pauloaguia) (laat alle tips zien)