Ich bin erst vor kurzem zu abstrakten Zweimannspielen gekommen. Zur Zeit spiele ich vor allem DVONN und PÜNCT. TABLUT, KONANE, BREAKTHROUGH, DAME und HALMA werde ich versuchen mir in der nächsten Zeit anzueignen.
(verberg) Indien de site plotseling in een andere taal wordt weergegeven, klik dan gewoon op de vlag die bij uw taal hoort en alles wordt gelijk weer een stuk begrijpelijker. (pauloaguia) (laat alle tips zien)