I don't always take the time to wish my opponents the best, soooooo to all i wish you GOOD LUCK and THANKS for wishing me gl. Also all games that we play are GOOD GAMES and THANKS FOR PLAYING.
(verberg) Wanneer u geïnteresseerd bent in de voortgang van een toernooi dat u speelt, dan kunt u dit bespreken met uw tegenstanders op het forum van het toernooi. (HelenaTanein) (laat alle tips zien)