Ciao, sono Antonio. Studio ingegneria a Torino e quando non ho niente da fare sono su internet al cazzeggio! :)Gioco a scacchi da un annetto e sono interessato alle varianti dark atomic e loop. Invitatemi! Accetto senz'altro :)
(verberg) Gebruik het kladblok om te kijken hoe uw Profiel eruit komt te zien met HTML-code alvorens uw nieuwe Profiel op te slaan. (deze mogelijkheid bestaat alleen voor betalende leden) (rednaz23) (laat alle tips zien)