plus upgrades....classic dont...this is one reason why all webbers should purchased a plus...
classic's are going to be obsolete....
since I got my last yr...I wouldnt consider anyone to stick with a classic...plus gives you more cache and they recieve upgrades . (yearly) . while classic' cant...and for the page too big I havent experience this since I went to web plus..
(verberg) Geen lopende partijen waarin u aan zet bent op het moment? Surf eens over de hele site, BrainKing heeft echt nog veel meer te bieden! (pauloaguia) (laat alle tips zien)