Hi! I like playing Backgammon, Hyper-Backgammon, Pente, Reversi, Linetris, Battleboats Plus, Five in a Line, Chess, etc... Okay fine, I like to play all games, and just have fun. If you like to talk, that's okay with me, if you just want to play, hey, let's play! =o)
(verberg) Indien de site plotseling in een andere taal wordt weergegeven, klik dan gewoon op de vlag die bij uw taal hoort en alles wordt gelijk weer een stuk begrijpelijker. (pauloaguia) (laat alle tips zien)