If you want to tell your oponent about autoplayer just copy/paste this into your profile or a manual move of yours:
I am using <a href="Profile?u=21462">mctrivia</a>'s AutoPlayer to make automatic passes and forced moves in my games. If you would like to use it got to the <a href="http://mctrivia.com/autoplayer">AutoPlayer home page</a>
This message will appear to your opponents as
I am using mctrivia's AutoPlayer to make automatic passes and forced moves in my games. If you would like to use it got to the AutoPlayer home page
Forumlijst
U kunt op dit forum geen berichten achterlaten.
U kunt dit forum niet bekijken.
(verberg) Genoeg ervan om steeds 2 of 3 keer te moeten klikken om op een bepaalde pagina te komen? Betalende leden kunnen zo´n pagina aan hun Contextmenu toevoegen. (pauloaguia) (laat alle tips zien)