I don't see anyone discussing anything here so far, how about I start by asking How the heck do you actually Play? I don't see any command system, no submit button, what do you do? Clicks and drags don't work either thus far.
(nascondi) Se sei interessato all'andamento del torneo a cui stai partecipando, puoi discuterne con i tuoi avversari nell'apposito forum di dscussione. (HelenaTanein) (mostra tutti i suggerimenti)