websaim: Bu cahilliğin değil tecrübenin sonucu (biraz kırıcı olmuş olabilir) bir yorumdur. ben böylelerini iyi tanırım. sen ehil kişiysen msn'ni ver... ve mesajlaş, lütfen sonucu bize bildir bay çok bilmiş.
Bundan sonra BrainKing.com'un türkçe olarak da tadını çıkarabileceğiz. :-) Tartıºma komitemiz herkese açık olup, her türlü seviyeli sohbeti yapabilmemizi umud ederim... :-)
Hatırlamamız gereken 2 önemli nokta var;
1- Bu tartışma komitesinin tr uzantısı bu sayfanın gerçekte var olduğu anlamına gelmemektedir. 2- Tr uzantısı Türkiye'yi değil, Türkçe konuşan herkesi ifade etmektedir. (moderatore Ebru)
(nascondi) Puoi inviare un messaggio ai tuoi amici con un solo click aggiungendoli alla tua lista degli utenti amici e poi cliccando sulla piccola busta accanto al loro nome. (pauloaguia) (mostra tutti i suggerimenti)