I don't know if this was addressed already... but you don't want to try XP unless you have at least 64 MB of RAM. Even then, it is very slow - also MS recommends 300MHz processor or better. W2K might be a better option for older systems.
(nascondi) Se desideri essere sempre avvertito circa l'ultimo messaggio su un forum, puoi ricevere i messaggi sul tuo news client cliccando il marchio RSS in alto a destra di ogni pagina. (pauloaguia) (mostra tutti i suggerimenti)