Ne ne, lepsi je soucet, protoze kdyz nekdo hraje jen jednu hru a ma tam 2300 BKR, neni to lepsi hrac, nez ten ktery ma nekdo osm her 1000 - 2000 BKR. Ale proc to neudelat oboji! Soucet i prumer :-)
Tak me napadlo nahlidnout zas jednou do diskusnich klubu a vidim ze se tu hodne zmenilo :-) Akorat bych byl pro zvetseni okna pro psani zpravy, tak 100% na sirku a deset radku na vysku. A taky by mohla mit kazda hra svuj diskusni klub.
(nascondi) Se desiderate salutare qualcuno nella sua lingua madre prova il nostro Dizionario del Giocatore, in “Ulteriori informazioni sulle lingue”. Il collegamento è sotto le bandierine. (pauloaguia) (mostra tutti i suggerimenti)