Hexis: no to asi s tebou ne :-), ale takhle nemusi skocit dalsich x tahu, sice by nemusel byt trojskok stacil by dvojskok, ale i tak je to fatalni chyba. Skakat proste musi.
Muze skocit jen jednou, dej si na to pozor, je to chyba jak svina. Stejne tak je chyba, ze dama nema prednost pri skoku. Tedy tri ctyri damy a stejne ho nechytis !!!
(nascondi) Usa il Blocco note per vedere che cosa cambierà nel tuo profilo con le modifiche in HTML prima di inviarle. (Solo per utenti abbonati) (rednaz23) (mostra tutti i suggerimenti)