dexter: Ohledne te tve hry. Samozrejme nema smysl oznacovat mrtve kameny, kdyz souper nema na desce ani jediny. V takovem pripade je veskere uzemi tvoje a neni treba nic oznacovat.
Zdenek*: Zadna chyba programu. Kdyz oznacis mrtvy kamen, automaticky se jako mrtve oznaci i vsechny ostatni teze barve, ktere se nachazeji v tom samem souperove obkliceni. Jinak by nebylo mozno spravne spocitat skore.
(nascondi) Se sei interessato all'andamento del torneo a cui stai partecipando, puoi discuterne con i tuoi avversari nell'apposito forum di dscussione. (HelenaTanein) (mostra tutti i suggerimenti)