Ciao, sono Antonio. Studio ingegneria a Torino e quando non ho niente da fare sono su internet al cazzeggio! :)Gioco a scacchi da un annetto e sono interessato alle varianti dark atomic e loop. Invitatemi! Accetto senz'altro :)
(skrýt) Máte zrovna náladu na rychlou hru, která zaručeně skončí během 2 hodin? Vytvořte výzvu s parametry Čas na hru: 0 dnů 1 hodina, Bonus: 0 dnů 0 hodin, Limit: 0 dnů 1 hodina. (TeamBundy) (zobrazit všechny tipy)