Потребителско име: Парола:
Регистрация на нов потребител
Често задавани въпроси
Предходните ЧЗВ
Често задавани въпроси - Рейтинг - Въпреки че завърших игра, моят BKR не се промени! Това грешка ли е?

4.3) Въпреки че завърших игра, моят BKR не се промени! Това грешка ли е?

Не, не е грешка. Има няколко ситуации, които могат да са причина за това:
  • И двамата играчи не са направили поне по 2 хода. Това може да се случи когато единият играч загуби играта в самото начало поради изтичане на времето.
  • Спечелили сте игра срещу противник, чийто BKR е значително по-нисък от Вашия. Ако трябваше да прилагаме формулата точно, Вашият BKR би трябвало да спадне. Но BrainKing следва правилото, че BKR не може да спадне след като сте спечелили игра, затова остава непроменен. Подобно правило се прилага и когато загубите игра срещу противник с много по-висок BKR от Вашия.
  • Играта е била създадена като "неоценена". Такава игра не се отразява на BKR.
  • Играта е част от среща, която още не е завършила. Срещата се счита за единична игра, състояща се от няколко под-игри. Статистиките (брой победи, загуби и равни) и BKR на двамата играча се променя след като завърши цялата среща и резултатът се базира на резултата от цялата среща, а не на резултатите от под-игрите.
Дата и час
Приятели на линия
Любими дискусии
Дружества
Подсказка на деня
Copyright © 2002 - 2019 Филип Рачунек, всички права запазени
Нагоре