Потребителско име: Парола:
Регистрация на нов потребител
Често задавани въпроси
Предходните ЧЗВ
Често задавани въпроси - Игри - Табла - BrainKing не ми дава да местя избрания от мен пул или липсва препратката "размени зарчетата", но крайната позиция (съгласно стойността на зарчетата) не е блокирана от противникови пулове. Защо не мога да направя този ход?

3.4.1) BrainKing не ми дава да местя избрания от мен пул или липсва препратката "размени зарчетата", но крайната позиция (съгласно стойността на зарчетата) не е блокирана от противникови пулове. Защо не мога да направя този ход?

BrainKing винаги следи за следното правило: ако е възможно, трябва да бъдат играни и двете зарчета. Това означава, че при дадени позиции някои от пуловете биват "замразени" защото ако ги местите, бихте създали ситуация в която второто зарче не би могло да се ползва.
Дата и час
Приятели на линия
Любими дискусии
Дружества
Подсказка на деня
Copyright © 2002 - 2019 Филип Рачунек, всички права запазени
Нагоре